Inimese maatriks ja kuidas arenevad tšakrad eluetappides.

Kuidas meie elu kulgeb ehk kuidas me realiseerime oma maatriks programmi sõltub kolmest faktorist. Igaühe valikutest, suhtlusest ja nendest tegevustest mida realiseerime. Meie isiklik valik on millise tegevusega tegeleme ja kellega suhtleme.

Meie sees on palju soove nagu ookeanis. Ja milline hiiglaslik on meie soovide surnuaed!

Teatava teaduse järgi saame oma soove reguleerida, distsiplineerida jne. Soovid kujundatakse välja ahelsüsteemis. Igas ajajärgus saame teostada vaid mingi ühe soovi, aga soove on ju palju, seega on oluline järjekord.

Näiteks soovin saada akadeemikuks, professoriks või kunstnikuks. Nüüd tuleb see soovide ahel ehitada professori staatusest endani välja hirarhiliselt. Kujuneb justkui hirarhia soovide klassifikatsioonist. Kui ehitame selle õigesti ülesse ja samm sammult liigume selle poole, saavutame oma soovitud tulemuse kergelt.

Kui aga tulevad ette raskused, kus peame mingeid asju tegema mida ei taha teha, siis siin on kaks varjanti, kas ma ületan need raskused kasutades tahtejõudu või loobun nende tegemisest. Siis siht eemaldub meist.

Hea näide on autos olev navigaator. Sisestate sihtpunkti kuhu soovite jõuda ja ta näitab teile lühema tee selleni. Te aga põrutate kuskilt teeotsast valesti ja ta suunab teid uuesti rajale teie teekonda ümber häälestades, sihtkohani parimal lühemal viisil. Te eksite uuesti ja kaldute õigelt rajalt kõrvale, siin tuleb suurem ring teha, et rajale tagasi saada. Nii me elu kulgebki. See ümberhäälestamine võib panna meid unustama kuhu me soovisimegi sõita. Või näiteks teame, et peame sõitma täna Tartu. Sõidame, oleme teel ja helistab sõbranna, kutsub seenele. Mets on tee peal ja tundub põnev pakkumine teha kõrvalpõige. Pärast käiku aga tuleb veel pakkumisi ja toredaid seiku ning ongi sihtmärk ununenud. Mõtled, miks ma sinna Tartu üldse sõitma pidingi?

Vaatame millised soovid elavad inimestes. Vaatame soovid üle antud maatriksi tabelis. Kui te teate inimese päritolu, saate juba kindlaks määrata ta soovid. On neli inimtüüpi, päritolu on juba nende maatriksi kujundanud. Me ei kujunda ju inimesi, sellised nagu sünnivad, sellised on. Kui palju on vaja maailma töölisi, ärimehi, juhtivat klassi, õpetajaid, õpetlasi. Protsentuaalselt on alati rohkem töölisi, ükskõik kuidas ka ei pingutaks  seda muuta, neid harida ja anda neile kõrgeim haridus. Nad ei hakka selles suunas arenema ega midagi edasi tegema. Ta saab kõrgema hariduse aga jääb ikkagi tööliseks. Tal on selline pagas millega tuleb.

On lugu hiirekesest. Hiireke oli väga hirmul ja kogu oma teadliku elu päästis ta ennast vaenlaste eest. Hirmunult palus ta ühel targal ennast päästa ja varjupaik anda, et ta ei jaksa enam nii elada. Tark ütles, et pole probleemi, saad varjupaiga. Tark ei eristanud elavaid hingi millegi järgi ja lapsendas hiirekese. Muutis hiirekese oma tütrekeseks, et teda oleks mugavam õpetada. Õpetas talle kõike, ka seda kuidas olla naine mehe jaoks.

Kasvas see tütreke suureks. Vaja oli kõike teha õigeaegselt. Õigeaegselt mehele minna, õigeaegselt lapsed saada jne. Tark muretses, et midagi ei saa ju teha varem ega ka hiljem, kõik oli vaja teha õigel ajal. Hakkas talle korraldama kokkusaamisi printsidega, et talle väärilist paarilist leida. Kutsus päikese printsi. Tütreke aga vingus, et ei ei isa, see on liiga kuum poiss. Ma ei saa teda vaadata, ta pimestab mu silmi. Kutsuti siis tuulepoeg. Tütrekesele ka see ei meeldinud, kuidagi lärmakas tundus. Ta kaebas, et meest on kõikjal ja ta ei hooma kus kohas see mees eksisteerib, tundes ennast sellest hirmutatult.

Keda see isake oma tütrele suurtest isikutest ei kutsunud, ei sobinud keegi. Hiljem nägi tütreke halli hiirekest ringi liikumas ja armus temasse, oi millised silmakesed ja kui ilus hall karvakene. Tark taipas, et see on ju hiireke ja seega vaja mehele anda hiirele.

See lugu ongi selgituseks, et õpetage kuidas tahate aga päritolu teeb oma töö. Töölisklassi õpetada arstideks või haritlasteks on tulutu, siin on vaja päritolu tsakraid. Tsakraid joonistatakse vahel keerlevate plaatidena või silma kujulisena, millega saab näha. Mõistetakse, et see on okulaar, kuid kuidas läbi selle näha, ei mõisteta veel. Nägemise printsiip pole teadusele teada. Okulaar ise ei näe ju midagi.

Keskajal arvati, et inimene näeb sisemusest tuleva valguse tõttu. Justkui silmast tuleb valgus välja, mis annabki võimaluse näha. Teadus naeris selle teooria siis sellel pimeduse ajal välja. Teatas, et hoopis vastupidi. Silma satub valgus ja läbi närvisüsteemi projitseerib see pildi ajju, mida siis nähakse. Aga kes või mis näeb seal pilti, ei suutnud nad ikka selgitada.

Teil on monitor, kuid kes sinna vaatama hakkab?  Monitor ise ei näe, kõvaketas ei näe, sest  ta on edastaja. Näemisprintsiip pole teada. Kui avate veedad, siis seal on kirjutatud, et silm ei näe. Aga kes siis vaatab? Teaduvus.

Kui anda inimesele keeruline silm, nähakse erilisi keerulisi asju maailmast, kui anda lihtne silm, armastate näha lihtsaid lihtsustatuid asju. Tahe sõltub inimese teadvusest.

Kui ärimees vaatab metsa, näeb ta kohe mitu kuupmeetrit see on ja palju langetus sisse tooks. See on tema nägemine selle metsa kohta. Kunstnik vaatab kasesalu poole ja kujutab ette kui ilusa maali saab sellest kohast maalida. Ta ei näe kuupmeetreid üldse. Et olla ärimees peab nägema selliselt, et olla kunstnik peab nägema kunstniku pilgu läbi, et olla muusik, peab kuulma selliste kõrvade läbi.

Öeldakse, et nägija näeb ja kuulja kuuleb. Mida meie siis soovime? Soovime avada oma silmi.

Eksisteerib 7 keskust, mis aitavad meil erinevalt näha. Võite üheaegselt näha palju erinevat. See ongi elu kunst. Mitte primitiivselt vaid ühte asja, kuid laialt. Eksisteerib 7 tsakrat horisontaalis ja vertikaalis. Igat tsakrat elame läbi 7 korda.

Numbrid näitavad vanust. Horisontaali ja vertikaali kokku tõmmates oma vanuse juurde, saate aru, millised on selle aasta keskused, mis aitavad avarduda.

Näiteks 20 -nendal eluaastal avarduvad sinus tegevuse, õpetaja ning tarkuse omadused.

Number ühest diagonaal on 1, 9, 17, 25, 33, 41, 49 on antud keskused haripunktis. Näiteks esimesse eluaastasse langeb mõlemalt poolt hirm, seega veedame esimese eluaasta hirmu energias. Nendes eluaastates toimub kokkulangevus ühtedesse ja samadesse keskustesse, ehk siis keskused on võimendatud ehk duubeldatud.

1. Alumine esimene tsakra. Aastane. (8, 15, 22, 29, 36). Hirmu tsakra. Hirmu tasandil näeb teadvus vaid seda, kuidas ellu jääda. Ellujäämine lülitub sisse alati kui satume kuskile uude kohta, kollektiivi, uute teadmiste keskele. Hirm takistab uute teadmiste vastuvõtmist ja läheb kaua, et neid vastu võtta julgetakse. See on terve hirm, sest nii me tutvume uute olukordade ja hirmudega. Hirm on lapse terve esimene eluaasta. Esimene seitse aastata läbib hirm kõiki seitset keskust ehk tsakrat. See on elukaar, kunas last õpetatakse distsipliini, hirmu ja karistamise abil. Hirm mõjub esimese seitsme aasta jooksul hästi. Kui laps aga läheb teisele tasandile, mis on tunnete tasand (8-14a ), siis ta ei karda teid ja hakkab teiega vaidlema, sest hirmutsakra on juba läbi töötatud. Teises etapis võib laps isegi teid ähvardada. Tema psühholoogia muutub.

2. Teine tsakra. Tunded. Seal on naudingud, vastassugu, söök, seks. Kahene (9, 16, 23, 30, 37). Teadvus on tunde tasandil. Kui kahene laps midagi kardab, siis te kallistate teda ja ta rahuneb. Tunneb tundeid ja teie juuresolekul ennast kaitstuna. Selles vanuses hoitakse last palju süles, paitatakse ja täidetakse kõike soove, hellitatakse. Kõige tähtsam on kontakt emaga, ema tunnetus. Sellel perioodil ema hellusest ja hoolest ilma jäänud lastest on suurem osa hiljem kurjategijaid ja retsidiviste. See on nende teadvuse tasand. Hirmu tasand. Nende elu on hirmus elamine ja teiste inimeste juhtimine hirmutamise teel. Nende kõne on hirmutav, hääl, vangi harjumused. Hirmu esile kutsudes saab ta juhtida teisi, ta ei mõista teisiti, tal puudus selle vanuse kogemus, tsakra jäi avamata. Tunnete tähelepanu jäi saamata, pole kogemust. Kogu kuritegevuslik maailm on hirm. Seepärast relvad, joomingud ja igasugused erinevad stressiallikad.

Kui teisel eluaastal saab laps erinevaid tundeid, avaneb tal tegeluse tsakra ja ta hakkab huvituma maailmast.

3. Kolmas tsakra. Tegevuse tsakra. Kolmene (10, 17, 24, 31, 38). Ta ei karda toppida näppe pistikusse ja näeb kõike strateegiliselt. Tal pole hirmu eksperimenteerida ja tegeleda ohlike asjadega. Sõdalase teadvus. Juhtimine. Kui inimene ei taipa teiste inimeste pärinevust, ei saa ta ka juhtida teisi inimesi. Kui tegevuse tsakra on avanenud, saab ta esimesest pilgust teha kindlaks inimese päritolu ja esimestest fraasidest mõista inimese kvaliteeti, et teda oma organisatsioonis õigele kohale tööle panna. Kui inimene pandi valele ametikohale, siis kes on loll? Selgub, et on kaks lolli.  Või kui teid varastati paljaks. Kes on loll? Kas see kes varastas või see keda paljaks varastati ja polnud tähelepanelik? Nii see kui ka teine.

Teadvus on võimeline nägema detaile ja siduma seda üheks suureks tervikuks. Kõik selles maailmas töötab programmeeritult, meil on vaja vaid näha kuidas see programm töötab. Näiteks, mis seos on selles, kui seedermänni käbisid on mõnel aastal palju ja öeldakse, et siis on palju punast kala. Mis seos sellel olla saab? Aga on. Või kui on külm ja lumerohke talv, siis tuleb soe ja kuiv suvi…?  Või kui pruutpaarile antakse hammustada leiba. Kes rohkem hammustab? Kohe on näha, kes perepeaks saab. Selliste peenete näidete põhjal  teadvus teab. Kui teil on teadvus, siis te lihtsalt näete ja teate. Selleks pole vaja lugeda raamatuid, õppida, mõelda, et saan mingiks kuulsaks kellegiks, ei. On vaja õppida tundma teadvust.

4. Harmoonia ja rõõm. Neljas tsakra. Neljane (11, 18, 25, 32, 39). Teil on rõõm, energia, füüsis. Tõusta ja istuda saate, hüpata saate, miks te ei rõõmusta? Lapsed hüppavad ja naeravad, on rõõmsad hüppamisest, kilkavad ja karjuvad nagu hullumeelsed. Nad suudavad kogu aeg mingeid mänge välja mõelda ja on edukad selles. Rõõmustavad, et saavad joosta ja hüpata, mänge välja mõelda. Vaadake, kui edukad nad on oma mängudes ja kuidas nad realiseerivad pidevalt oma unistusi. Aga täiskasvanud suudavad käija, hüpata, joosta, autodega sõita kogu päeva ning on ikka nii tõsised ja kurvad. Laps ütleb, et kui mul oleks auto, oleksin väga õnnelik, kihutaksin. Täiskasvanutel on kõik, autod, liikumine, tervis paljudel. Aga rõõmsameelsust-rõõmu? Tähendab see tsakra on kinni. Muidu oleksite isegi rõõmsad paljalt kõndimisest ja rõõmustate ootamatu külalise üle. Kui tsakra on kinni, siis mõtlete, et miks ta praegu tuli, see pole sobiv aeg ja kõik on sassis ning olete jälle kurb. Te olete ise kurb ja peate veel hakkama seda külalist lõbustama. Kui kannatasite külalise ära hakkas natukene parem, sest rõõm tähendab emotsioonide vahetust ja üksteise teenete vahetust. Lapsed vahetavad emotsioone, nad räägivad kohe kõigest mis nägid ja tundsid. Rõõm tuleb sellest vahetusest. Nad näitavad nelja aastaselt üksteisele kuidas nad hüppavad ja räägivad mida nad mõtlevad.

5. Filossoof. Viies tsakra. Viieselt saab lapsest filossoof (12, 19, 26, 33, 40). Ta istub käsipõsakil, mõtleb. Kui teile tundub, et ta istub mõttetult ja hakkate teda sundima tegevustesse, siis sulgete viienda tsakra arengu. Tema arusaamine on autoritaarsus. Teie olete tema teadvus ja autoriteet, ta usaldab teid, sest tema enda teadvus ei ole veel piisavalt arenenud. Kui keelate tal istuda ja mõtiskleda, siis viies tsakra jääb kinni. Kui tsakra hakkab uuesti avanema võib ta kartma hakkata ja tekkida kompleks, et seda pole vaja. Laps mäletab, et justkui seda pole vaja. Nagu inimesed pelgavad seksuaalenergiat, see pole õige, seda energiat on vaja suunata.  Te ei saa seda sulgeda ta plahvatab. Nii iga tsakra puhul kui ta pole avatud, omab ta plahvatuslikku ohtu. Kui teil on mida öelda ja te ei räägi, siis varem või hiljem teie süda lõhkeb. Kui mingid südamesoovid pole realiseeritud, siis laskute pidevalt depressiooni. See on teadus kuidas täita oma südamesoove ilma selleta, et mitte häirida muud maailma. Selleks, et teist ei saaks diktaatorit, väärastunut haiget tegijat, maniakki, ekspluataatorit, valetajat, oma plaanide tegijat üle laipade minnes või raha pealt.

Küsimused-miks on teretulnud. Kust ma olen tulnud, miks see nii on. Püüda aru saada tegu tagajärg seostest. 4-5 aastased lapsed meenutavad eelmisi elusid. Nad võivad teile rääkida kummalisi lugusid ja ärge kunagi arvake, et lapsed selles vanuses räägivad teile rumalusi. Kui te ei usu ja süüdistate neid väljamõeldistes ning rumaluste rääkimistes, hakkavadki teile rumalusi rääkima. Nad ei tea algselt sedagi, mis on rumalus, kui te ei ütle. Rumalused algavad hiljem, kui on keskused avatud. Siis ta hakkab tegema rumalusi ehk imiteerima. Nad imiteerivad täiskasvanuid, suitsetavad ja joovad. Neile pole seda vaja, kuid nad imiteerivad. See pole rumalus.

6. Õpetaja. Kuues tsakra. Kuueselt (13, 20, 27, 34). Tarkus tähendab seda, et kuue aastaselt teie lapsest saab juba õpetaja. See on juba esimene oskus, kus laps suudab selgitada teistele seda, millest ta aru saab. Veedade kooli võetakse lapsi viie aastaselt. Selles vanuses tärkab uudishimu. Kuuesed õpetavad juba viieseid ja seitsmesed kuueseid. Nii areneb isiksus harmooniliselt. Kui õpime koolis aga ise kedagi ei õpeta, ei saa me täisväärtuslikku haridust. Selgitades arendame suhtlusoskust ja arusaamist teisest inimesest. See on tarkus, kus inimene suudab mõista teist inimest, tunda tema tundeid, panna ennast tema olukorda.

7. Hinglisus ja usk. Seitsmes tsakra. Seitsmene (14, 21, 28, 35). See on suur õnn kui see avaneb, sest avaneb usk. Hakkame uskuma, et oleme õnnelikud. Miks noorpaarid on nii õnnelikud? Te arvate, et nad on õnnelikud? Nad usuvad õnne. Nad usuvad, et praegu on hea ja tulevikus on nad ka õnnelikud, sest nad usuvad sellesse. Vanurid aga nutavad pulmas, sest nad teavad, mis on edasi ja hüüavad hoidke üksteist. Ärge alandage üksteist, ärge mürgitage, ärge tapke, hoidke, sest saab raske olema. Aga noored usuvad õnne. Usk on õnn. Muidugi esimeses astmes, aga kuidas õnn areneb kõrgemates astmetes? Peale seitset algab uus tunnete tsükkel, kus arenevad tunded kõik järgnevad aastad 8 – 14 aastani. Siin tärkavad tunded, soovid ja pettumused.

Osta mootorratas! Võib tulla spontaanselt nooruki soov. Raha pole, ei saa nii kallist asja osta. Solvumine toimub igal juhul. Ta ei saa selles vanuses midagi aru, tal on ainult soovid. Teda peab kannatama. Kuidas suhelda siin inimesega, kes pole oma soovides adekvaatne. Nõuab, nõuab ja nõuab. Kust selle kõige jaoks raha võetakse? Miks räägitakse, et harjutage mediteerimist, sest pole võimalik kõiki soove rahuldada, sest selliseid rahasid ja ressursse pole kellelgi, kui on soove. Pole sellist autot, maja ja naist, mis täidaks kõik teie vajadused. Kuidas siis elada nende illusoorsete soovidega?  Nii ju surete, olete pettunud. MEDITATSIOON. Sisse ja välja hingata. Lastel pole vaja autot jne. Ta istub taburetile ja matkib autosõitu, andes gaasi olematu gaasiga ja pidurdab olematu piduriga. Mängib enda jaoks olukorra maha. Häälitseb kaasa, nagu auto teeb. Täiskasvanu ütleb kõrval kuulates seda juba pool päeva, et aitab, mul kõrvad juba undavad sellest auto häälest. Tal on aga huvitav, ta kujutlusvõime on täiskäigul. Miks täiskasvanud nii ei saa? Nad häbenevad.

No kujutage ette kui teie ka nii tegema hakkate, mis teist siis mõeldakse? :-)

Me ei mediteeri, me ei räägi päikesega, puudega, üksteisega. Kes meile õpetas, et see on rumalus? Lapsed ju nii teevad ja õpivad nii maailma tundma. Kui te ei tegele meditatsiooniga siis te ei ela ega ei täida oma soove. Teenite raha kuni surete ja ei täida oma unistusi. Raha nagunii ei jätku unistuste täitmiseks.

Miljonär on õnnetu inimene. Raha terve hunnik aga kuidas oma soove täita, ei tea. Mingi aja pärast ehk jõuab mingi teaduse juurde, selleks on ju teadmisi vaja.

Alustamisega tekib uute tunnete-teadmiste hirm, esimene armastus võib mõjutada tugevasti südant (9 aastane ka), 10 aastaselt huvitub teisest poolest, mis see endast kujutab? Sikutan patsist, vaatan mis teeb. Kuidas see seadeldis kiljub. Imelikud need plikad. 11 aastaselt hakkab mõistma tundeid, harmooniat, sõprust, 12 aastaselt armastust, moraali, sõprust, truudust, neid on selles eas lapsele vaja selgitada. Need on tähtsad asjad! Ärge mingil juhul maandage last sellel ajal, kahjustate teda. Rääkige tõelisest sõprusest 11 aastaselt, nii, et see läbiks südame ja kinnituks igavesti. Mõni imeline lugu sõprusest. Peab hingestama, et ta selliseks ka saaks. Mis on tõeline sõprus ja truudus, et see kinnistuks ja muutuks arusaadavaks. Lapsed vajavad selliseid asju. Neid keskuseid peab avama kogu eluks. Kui hiljem ütled, et me ju oleme sinuga sõbrad, siis ta saab aru millest sa räägid. 14 aastaselt ta jumalikustab oma armastust. Siin aktiveeruvad tunded, poeesia, luule, muusika, riietumine, puhtus. Me ju ei armu inimesse endasse vaid tema kujusse. Miks me värvime ennast, sest loome mingi kujutluse. Näitame mingit riietuse maitset ja nii näitame ennast. Iga inimkeha saab muuta kauniks, osates seda kaunistada hästi, käitumise, riietuse, jutuga. Sellega loome kujutluspildi endast. Tähed ju pole ilusad aga nad teavad kuidas endast luua kaunist kujutluspilti. Kui me jumaldame seda kujutluspilti aga ei tea kuidas seda alal hoida, siis me pettume. Kuidas siis seda teha?  Kus on see kool, kus seda õppida? Kujutluspildi alalhoidmist. Keegi ei tea.

Mis siis toimub? Ma ei saa temata elada! Poole aasta pärast ütleb – ta on loll! Ta ei teadnud kuidas selle kujutluspildiga elada ja kas ta peab toetama seda kujutluspilti. Unustatakse milline peaks olema, seda nimetatakse kasvatuseks. Olla adekvaatne.

15 aastaselt püüdleb inimene iseseisvuse poole, aga vara veel. Tunded on juba nii tugevad aga kardab veel iseseisvalt elada. Siia jooksevad kokku hirm ja tegevus.

16 aastaselt hakkab ka armuma, aga juba teisiti. Lisandub naudingu vajadus ja see on juba ohtlik! Siin tunded ja tegevus.

17 aastaselt tekib egoistlik armastus, abielluks kõigiga. Siin tegevus ja tegevus. Ehk duubeldatud tegevus, võimendatud vorm.

18 aastaselt ei meeldi neile see kõik. Tekib teadmine ja pole rahul, et nii käitus. Kogetud halvad kogemused. Siin harmoonia ja tegevus.

19 aastaselt on ta juba valmis pere eest vastutama. Tõsine, vastutustundlik, küps. Siin filossoof ja tegevus.

20 aastaselt võib teha järsku vea või kogeb õppetundi. See on raskem kui mulle tundus. Siin võib olla juba esimene lahutus või ta läbib selle perioodi. Õpetaja, tarkus ja tegevus.

21 aastaselt püüab ta mõista partneri hinge. Mida partner hingeliselt sisaldab ja huvitub hingelisest praktikast. Usk, vaimsus, tegevus.

22 algab uuesti hirmuga, kas olen temaga koos kogu elu või jään üksi. Töötame läbi neid hirme, mida ei olnud ennem märgand. Harmoonia ja hirm.

23 on teiste tunnete austamine ja tunnetamine. Tunded ja harmoonia.

24 aastaselt kõikide oma elu külgede eest hoolitsemine, pereliikmete eest hoolitsemine. Tegevus ja harmoonia.

25 täielik rahulolu, sisse elamine ja esimene igavus. Duubeldatud harmoonia.

26 aastaselt kõik olemas, hakkab elu mõtte üle mõtlema tõsiselt. Filosoof ja harmoonia.

27 aastaselt ema – isa filosoofilise mõtte mõistmine ja on valmis looma dünastia traditsiooni. Õpetaja tarkus ja harmoonia.

Kui me ei suuda kontrollida oma teadvust -kolme esimest tsakrat, ei saa meist asjalikke, rõõmsaid, filossoofilisi, tarku, vaimseid inimesi. Miks? Sellepärast, et tunded on äärmused. Kui liigute materjaalsuse poole langeb vaimne, kui vaimse poole langeb materjaalsus. Nokk kinni saba lahti. Parem mitte liikuda äärmustesse. On vaja kuldset keskteed – teadvust, tunnete ja hirmu kontrolli.

28 aastaselt soov kasvatada kõrgemate teadmistega ja tõstetud lapsi. Inimene on juba tõsine. Ta tahab häid lapsi. Ta ei vaata elule ainult lõbustuste ja naudingute aspektist. See tähendab, et ta ületas seksuaalenergia mõju. Kui te seksite, et saada häid lapsi, siis see pole seksuaalelu, pole loomalik seksuaalsus ega pole naudingute elu, vaid jumalik akt. Usk, vaimsus ja harmoonia.

29 aastaselt avaneb filossoofi tsakra. Hirm tuleviku ees. Esimene kahtlustus on enese mittetäiusklikusest ja rumalusest. Ta hakkab aru saama, et ta polegi nii tark. 16 aastaselt arvasin, et isa on rumal aga 30-selt taipasin, et isa on palju targemaks saanud. 29 aastaselt hakkan taipama, et polegi nii tark, kui arvasin ennast olevat. Taipan enese mittetäiuslikust. Aga see ei kesta kaua. Filosoof ja hirm.

30-selt muutub kõik. Tunded ja filossoofia. Toimub katse endale tõestamiseks, et tunnete kaudu on võimalik saada õnnelikuks. See on gedonismi filossoofia, et elu mõte on tunnete naudingus. See katse tõestada viib selleni, et ma suitsetan inimeste ees, joon seal, kus kõik mind näha saavad. Seda kutsutakse gedonismi kultuuriks, kus te saate demostreerida kuidas te elu naudite ja tõestada teistele, et selliselt saate olla õnnelikud. Sellise naisega, selliste atribuutidega. Gedonismi filosoofia on väga laialdaselt levinud. See on aga vaid meetod vabaneda hirmust ja peita oma ebatäiuslikus. Inimesed ei kahtlusta, et sa oled rumal kui sul on hea kell, auto, kena tšikk, portsigar, no problem.. jne. See on püüdlus tõestada teistele sellisel kujul, et te olete õnnelik ja eemalduda hirmust. Paljudel inimestel on siin tsaka kinni jäänud.

31 aastaselt on enese tegevuse, selle tähtsuse ja asendamatuse tõestamine. See möödub kiiresti. Liigute iga aastaga kiiresti edasi. Arvate, et on oluline tegelus, karjäär, eriala ja, et mingi tegevus on olulisem kui naudingud. Seeläbi püüate ennast tõestada teistele. Tegevus ja filosoof.

32 aastaselt on püüdlus ühendada tööd ja tähendust. Harmoonia ja filossoofia aeg. Elu siht, pere, töö esmatähtsad asjad, kuidas saavutada kõrgeimat eesmärki. Siin kui pöörad rohkem tähelepanu vaimsusele jääb tunne, et materjaalsusesse tekib auk ja vastupidi. Suur küsimus on kuidas need kaks maailma ühendada. Suudate need ühendada võidate, ei suuda ühendada kaotate. See on tähtsaim küsimus.

33 aastaselt tekib teil selgus, sest kokku langevad kaks filossoofi tsakrat. Need tsakrad avavad kõi vajaliku. Ära pingesta mõistust. Kui tsakra avaneb, siis on nii ehk naa kõik selge. Kui pingestate mõistust ja midagi justkui mõistate, siis peale lõdvestumist puhkuse asendis unustate ära kõik mida mõistsite. See ei ole realisatsioon. See on mingi mõttevälgatus aga südamesse ei jõua. Seda peab seesmiselt nägema. Süda on sügavamal. On vaja kõik vaimne teha rikkaks ja õitsvaks, siis olete rikas. See on kirjutatud veedades. Inimesed peavad kõik olema rikkad ja vaimsed ühel ajal. Meie aga liigume äärmustes. Kui raha tekib siis ujume tundepuhangutes ja unustame vaimsuse. Vanasti kui inimesed suutsid oma tundeid kontrollida olid kõik rikkad ja vaimsed. See on suur kunst olla rikas, kuid mitte olla rikkuses kinni. See on filosoofiks küpsemise vanus – Jeesus Kristuse vanus.

34 Tarkuse ja filosoofia tsakra. Oskus muutuda seal kus sa elad ja töötad. Väga tähtis. Kui saavutate selle tarkuse ja filosoofia, olete võimelised üleval pidama perekonda, traditsioone tööl, dünastiat, kultuuri. Teil on jõudu toetuseks. Te olete võimelised mõistma mind. See on väga tähtis fakt.

Näiteks! Elevant on tugev loom, läheb jõkke. Vaatamata tema tugevusele kannab jõgi ta minema. Vaatamata sellele kuidas ta ka vastu ei punniks, viib jõevool ta minema. Väike kalake võib aga ujuda seal kus ta soovib, ka vastuvoolu. See ongi see tarkus, mis siin on käsitletud. Selleks ei pea siin elus olema tugev elevant. On vaja lihtsalt elu tundma õppida. Omama paidlikku tarkust. Inimene peab teadma kus on kompromiss, aga mitte minema kompromissile. On printsiibid ja mingid väärtused antud hetkes, mis on võimalik muuta aga mida mitte. Printsiipe ei muudeta aga väärtused võivad muutuda.

Näiteks! Valetada ei tohi, see printsiip on muutumatu. Telefoni kasutada loengu ajal ei tohi, aga väljudes juba võib, siin on väärtus ja see on muutuv. Ei või rikkuda printsiipe, aga te teate kuidas väärtusi muuta ja nii te saavutategi edu.

35 Oma tööst ja pereelust vaimustatud. Siin te praktiliselt ei ela enam oma peres. Lapsed, naine, kisa, rahutus. Seda nimetaksime ašramiks – vaimne koht. Religioon peab olema elus ja tõeline religioon ei ole mingi kirik, usulahk või teatavad atribuudid, see on perekond. Seal peab elama jumal. Oma perest ja tööst hingestatud. Kui need neli punkti on olemas siis on see religioosne kui mitte, siis pole. 1. puhtus, 2. südamlikus, 3. askeetlus ja 4. ausus. Neli religiooni toetuspunkti. Väikses ja suures peres on ühed ja samad punktid. Pere-riik. Praegu need kes on edukad, lagunevad peredes silmnähtavalt. Inimesed on vaenulikud iga põhjuse pärast. Usk, vaimsus, filosoof.

36 Uus eluperiood. 7 hirmukriisi, 7 armastusekriisi. Hirm haritlastega suhtlemise ees. Kui räägin targaga, tundun rumalana ja kaotan seeläbi staatuse. See on vaid üks aasta. Hirm ja õpetaja tarkus.

37 Tunnete kontroll ja rõõm esimestest filosoofilistest arusaamistest. Rõõm tunnete kontrolli üle. Kui soovite perre häid suhteid, kontrollige tundeid ja teie suhted uuenevad. Te tunnete seda. Muutute uuesti nagu lapseks, naeratate, naljatate. Kõik ärritused tulevad sellest, et tunded on kurnatud ja väsinud ning seeläbi kontrollimatud. Hing ei väsi suhtlusest aga tunded väsivad. Huvitav nähtus on see, kui me suudame kontrollida oma tundeid, siis avaneb meil filosoofiline avanemine ja sellel ajal võite kirjutada raamatuid. Selles vanuses on juba aeg oma tundeid kontrollida. Tunded ja õpetaja tarkus.

38 Aktiivne suhtlus tarkadega. Võib olla nii, et juskui pole sellist kogemust, et pole veel suhelnud tarkadega sellisel tassandil. Te hakkate suhtlema ja teie tsakra hakkab sellel ajal avanema. Kui olete siiras avaneb alati. Igav suhtlus võib viia alkoholismini ja narkootikumideni. Tegevus ja õpetaja tarkus.

39 Enese leidmine tarkade keskel. Te olete juba ise tark. Harmoonia ja õpetaja tarkus.

40 Olete võimelised selgitama oma maailmavaadet. See on võime inimeste elu muuta paremuse poole. Siin olete võimelised jagama väärt nõuandeid ja omate selleks väge. Annate nõu ja nii hakkabki toimuma muutus. Kuidas te näete, sest te teate mis hakkab juhtuma tulevikus. Oskate näha seoseid, te olete tark. Filosoof ja õpetaja tarkus.

Umbes 80 aastat tagasi nägi üks india tark tänaval suitsetavat meest, imestas väga ja läks edasi. Hiljem õhtul nägi üksinduses tänavat mööda kõndivat naist. Selle kahe märgi järgi sai ta aru, mida tulevik toob. Ta kirjeldas kohe mis saab meestest ja naistest. See on tarkus. Elus ei toimu midagi millel pole tähendust, isegi mõte, mis teataval hetkel pähe kargab pole tähenduseta niisama. Isegi kerjus, kes teid lapsena hirmutas, mängib edasises elus oma rolli. Kõik algab väikestest nähtamatutest asjadest ja inimesed ei saa aru, kuidas asjad kujunevad ning kus pandi midagi mööda jne. Inimestel ei jätku tarkust, teadlikust. Mõistus ei saa ka praegu aru, miks peaks pühakutele järgnema. Arusaamatu.

41 Olete küps tarkur. Kui teie pähe kukuks pomm, siis te jääte ikkagi targaks, seetõttu, et järgmisesse ellu tuleb teiega kõik see teadlikus sellest hetkest kaasa. Te olete küps isiksus. Viieselt hakkate uues elus rääkima asju, mida teadlasedki ei tea. Kust sellised targad sünnivad? Vot, sest tuleb uude ellu eelmise elu läbikäidud sellise teekonna kogemusega. Duubeldatud õpetaja tarkus.

42 Arusaamine, et tarkus viib vaimsuseni. Näiteks roosid on aias ja teie toas. Loete midagi, aken on lahti ja äkki tuulehoog toob teieni rooside aroomi. Te ei näe, aga teate, et see lõhn on roosidest aias. Selline ongi hingelisus, te ei näe, aga tunnete seda. See on tarkus. Te teate kuidas lõhnavad roosid, pole vaja näha, te tunnete. Tarkus sillutab tee hingelisuseni, täieliku teadvuse vabaduseni. Seetõttu me kardame religiooni sõna. Seetõttu, et religioon võib blokeerida teadvuse, siis võivad meist saada väga ohtlikud inimesed. Tõeline vaimsus ja religioon on teadvuse vabadus, puhtus. Kui te olete nii puhtad ja armastate siiralt Jumalat siis tehke mis tahate. Te ei sure kuidagi. Usk, vaimsus, õpetaja tarkus.

43 ja ülespoole oleme Usk, vaimsus maatriksis, kust lähevad läbi kõigi 7 tsakra omadused ja 49 eluaastal on meil duubeldatud usk, vaimsus. Peale 49 eluaastat avanevad ja avalduvad inimestel enda tõelised potensiaalid, millega hakatakse edasiselt tegelema, kui ollakse neist teadlikud. Kui mõni tsakra on endiselt kinni, siis inimene ei pruugi aru saada mis temaga toimub ja sellised pöörded elus võivad olla väga rasked katsumused. Näiteks kui mees on elu aeg tegelenud vaid materjaalsusearendamisega aga tema tegelik potensiaal avab vaimse poole, siis sellisel tõsisel mehel on raske ennast ette kujutada tegemas vaimseid asju ( joonistamine, maalimine, jooga, mediteerimine või muu seesugune tegevus). Need tunduvad tema jaoks kas aja raiskamisena või lillelaste tegevusena, kuigi tema sisemus karjub selle järgi. Selliselt isiksus rebib ennast justkui pooleks kui ta ei luba endal proovida midagi sellist, sest mõistus ütleb nii. Imeline aeg tõelise enda avastamiseks! Ja nii me ringleme edasi.

Materjal on mul kokku pandud huvist inimese eluetappide ja elukaarte vastu. Kaasasin erinevate koolkondade materjali. 

Aleksander Hakimovi loengutest, mis kajastavad Veedade iidseid teadmisi, soovitan väga juurde kuulata! Ta andis impulsi inimestele meenutada nende tõelist pärinevust ja elu elamise seadusi ning elu arenguetappe.

Arkadi Petrovi koolkonna kogutud saladuskatte all olnud teadmistest ja elust enesest, jälgides kreeni liikuvat ühiskonda.

Nagu lugesite saab siit igaüks vaadelda, millises etapis elab ning mis temaga selles etapis toimub. Tõstes nii oma teadlikust mõistate ka, mis toimub teie lastega ning millist eluatappi ta parasjagu läbib. Ehk suudame nende teadmistega parandada arusaamist toimuva suhtes ja aidata luua paremat ühiskonda.

Puhtust, südamlikust, askeetlust ja ausust kõigile!